FAQ

Nachází se hotel v centru ? 

Hotel Imperial se nachází nedaleko historického centra Karlových Varů. Cca 5 minut autem, 15 minut pěšky, je také možnost využít lanovku Imperial, kterou máte v ceně pobytu. 

 

Od kolika hodin je možné se v hotelu ubytovat? Kdy se musí pokoj uvolnit?

Přihlášení do hotelu je od 14:00 hodin a odhlášení nepozději ve 12:00 hodin.

 

Je možné přijet dříve?

Ano, je to možné ale záleží na obsazenosti hotelu. 

 

Je možné pokoj uvolnit později?

Ano, je to možné ale záleží na obsazenosti hotelu. Pozdější odjezd je zpoplatněn.

 

Je recepce otevřena 24 hodin?

Ano, služby recepce jsou k dispozici nepřetržitě.

 

Je možné v hotelu uložit zavazadla?

Samozřejmě, v hotelu je úschovna zavazadel - zdarma.

 

Je možné přijet s domácím mazlíčkem?

Ano, domácí mazlíčci jsou u nás vítání za poplatek.

 

Je možné hradit pobyt z fondu FKSP?

Ano, v hotelu Imperial Karlovy Vary je možné hradit pobyt z fondu FKSP. Uhradit můžete hotelové ubytování, wellness pobyty nebo lázeňské pobyty. Udělejte svou dovolenou nezapomenutelnou.

 

Je možné u hotelu zaparkovat?

Hotelové parkoviště s obsluhou, které je k dispozici 24 hodin denně se nachází asi minutu od hotelu a je zpoplatněno.

 

Je v ceně ubytování vstup do wellnes a sportcentra Imperial?

Ano, během vašeho pobytu můžete tato střediska navštěvovat bez omezení a bez nutné rezervace předem.

 

Prodáváte jízdenky na mětskou dopravu?

Každý host hotelu Imperial má ke svému pobytu zdarma jízdenky na autobusy městské hromadné dopravy č. 2 a 13 a také na lanovku Imperial, která jezdí do historického centra Karlových Varů. 

 

Je během pobytu k dispozici župan a pantofle?

Ano, během vašeho pobytu máte k dispozici župan, pantofle a také kosmetiku Carl's - zdarma.

 

Časy stravování?

Snídaně             Obědy             Večeře

7:00 - 10:30     12:00 - 14:00     17:30 - 20:30

 

V případě, že víte, že dorazíte později a nestihnete daný chod, neváhejte se na nás obrátit a my pro Vás připravíme alternativu, kterou si budete moci sníst u Vás na pokoji.

 

Je možné se stravovat se speciální dietou?

Ano, v případě, že máte speciální diety, neváhejte se na nás obrátit a my se připravíme na Váš pobyt. 

 

Je na pokojích klimatizace?

Bohužel, žádný z našich pokojů není vybaven klimatizací, na vyžádání Vám však zdarma zapůjčíme větrák. Každý z našich pokojů je vybaven topením.

 

Je v hotelu dostupná Wi-Fi?

Ano, v celém hotelu je dostupné Wi-Fi připojení zdrarma.

 

Jsou v hotelu nekuřácké pokoje?

Ano, náš hotel je nekuřácký, avšak iQOS friendly. Na vyžádání pro Vás rezervujeme pokoj, kde budete mít k dispozici iQOS popelník a budete tak moci užívat během celého vašeho pobytu. 

 

Jaké platební karty příjímáme?

V hotelu Imperial přijímáme karty: Visa, Euro/Master Card, Maestro, American Express.

 

V jaké měně je možné platit? Je v hotelu směnárna?

Přijímáme platby v českých korunách, eurech a amerických dolarech. Směnárna je k dispozici v hotelové recepci.

 

Nabízíte praní a žehlení prádla pro hosty?

Ano, tato služba je zpoplatněna.

 

Kde najdete nejbližší bankomat?

Přímo v hotelové recepci. 

Našli jste jinde lepší cenu než je na našich stránkách?

Informujte nás a my Vám vytvoříme rezervaci za stejných cenových podmínek.

Nastavení soukromí a cookies

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Následující volbou souhlasíte s našimi zásady ochrany osobních údajů a cookies. Svá nastavení můžete kdykoli změnit.

Přizpůsobit